Bestil plads

Bestil plads

Bestilling for sæson 2017 starter 1. marts. Bestillinger modtaget før 1. marts vil ikke blive taget i betragtning.

Bestil teltplads

Brug den grønne bestillingsformular til din bestilling. Du vil automatisk modtage en kvittering for den afsendte bestilling. Hvis ikke du modtager en kvittering, er din bestilling ikke registreret.

Betaling 

Bestilte pladser skal betales forud. Bekræftes din bestilling, modtager du samtidig en regning, som skal betales inden for angivne dato. Ellers bortfalder din bestilling.

Betalt teltplads refunderes ved afbetilling 4 uger før ankomst, fratrukket kr. 75 til administration. Afbestilles 3 uger før ankomst refunderes 75% af beløbet. Ved afbestilling 2 uger før ankomst refunderes 50%. Ved senere afbestilling end 2 uger før ankomst vil der ikke ske refusion.

Teltstørrelse

Lille telt: Max. bredde på 2 m og uden ståhøjde.

Stort Telt: Mere end 2 m i bredde, max 3,5 m i længde, få pladser op til max. 4 m i længde. Oplys i bemærkninger. Alle telte med ståhøjde

Dag-til-dag bestilling

Undersøg først om der er en ledig teltplads på det ønskede tidspunkt. Se ovenfor. Er der plads , kan du bestille plads ved at kontakte:

Christiansø Administration
mandag - fredag kl. 10 -12
T: +45 2031 2913

Mail: teltplads@christiansoe.dk

Betaling og anvisning af plads sker ved ankomst. Du bedes henvende dig til Christiansø Administration på kontoret i åbningstiden mandag-fredag kl. 10 – 12. Kontoret ligger i Hvide Hus oven for havnen. Betaling kan ske med dankort eller pr. kontant i danske kroner.

Ankommer du med rutebåd uden for åbningstiden, bedes du ringe til administrationen på +45 2031 2913 og aftale tidspunkt for betaling og anvisning af plads.